Новини
У 2025 році НСЗУ деталізувала перелік безоплатних послуг для пацієнта в амбулаторних умовах.
Міністерство охорони здоров‘я України запускає другу хвилю всеукраїнського онлайн-опитування «Голос пацієнтів».
Мета опитування — дослідити уявлення про якість медичних послуг та її складові, оцінити актуальний досвід взаємодії українських пацієнтів з медичною системою та готовність давати зворотний звʼязок про отримані послуги.
Міністерство охорони здоров’я України повідомляє, що з 01 січня 2025
року звернення громадян, що стосуються питань сфери охорони здоров’я, будуть
опрацьовуватися на телефонній «гарячій лінії» МОЗ за номером 0800-505-201.
Додатково за номером 0800-602-019 працюватиме лінія, призначена для
консультування у рамках реформи МСЕК з питань функціонування програмного
забезпечення «Електронна система щодо оцінювання повсякденного
функціонування особи» та організаційних питань впровадження такого
оцінювання.